Styl - Porady

Powrót  | Drukuj  | Powiększ  | Zmniejsz  | Komentarze  | RSS 

Triki na zmniejszenie apetytu

Dodał(a):
yellow_bravo
Data:
2012-07-31 15:15 
Ocena:
Ocena: 4.70, Głosów: 30 Oceny rosnągłosów: 30 

Kategoria:
Style
  Triki na zmniejszenie apetytu Nadmierny apetyt i uczucie głodu to główni wrogowie w walce ze zbędnymi kilogramami. Co zrobić, aby je ograniczyć? Oto sprawdzone triki, które śmiało możemy polecić!

1. Szklanka wody przed posiłkiem, nie po!
Bezpośrednio po posiłku nie należy pić. Płyny rozrzedzają soki trawienne, przez co cały proces trawienia jest mniej skuteczny. Po posiłku można zafundować sobie owoce.

Pić należy jednak przed posiłkiem. Szklanka wody (może być z cytryną) lub herbaty owocowej wypełni żołądek i ograniczy apetyt.

2. Najlepsze na początku
Często najlepsze kęski zostawiamy sobie na koniec. Traktujemy je niczym nagrodę za to, że "ładnie zjedliśmy". To błąd! Bo nawet jeśli będziesz najedzona, to i tak znajdziesz miejsce na tę „nagrodę”. Czyż nie jest tak? Jasne, że jest! Dlatego warto zacząć od najlepszych kęsów, wtedy łatwiej będzie ci przerwać jedzenie w momencie, gdy poczujesz się syta.

3. Poczekaj z dokładką
Aby informacja o tym, że jesteś najedzona trafiła do mózgu mija więcej czasu, niż moment połknięcia ostatniego kęsa! Z nałożeniem sobie dokładki odczekaj więc ok. 15 min! Wtedy będziesz wiedziała czy na pewno musisz sobie dołożyć jedzenia!

Im wolniej będziesz jeść i dokładniej gryźć, im bardziej będziesz celebrować posiłek i tym mniej zjesz!

4. Mniejsze talerze
Wszyscy wiemy, że jemy nie tylko buzią, ale też oczami (i nosem, ale o tym później). To, co jest ładnie podane bardziej nam smakuje. W ten sam sposób można oszukać nasze zmysły, co do wielkości porcji. Jeśli nałożymy sobie posiłek na mniejszy talerz , wyda nam się on większy, niż gdybyśmy tę samą porcję umieścili na dużym talerzu. Sama satysfakcja i spokój posiadania większej porcji sprawi, że zjemy ją wolniej i będziemy czuć się bardziej syci.

5. Coś słodkiego? Tak
Jeśli bardzo ciągnie cię do słodyczy, pozwól sobie na nie, tyle że na te najmniej przetworzone! Inaczej będziesz myślała o nich non-stop i ciężej ci będzie utrzymać dietę. Batony i czekolady zamień na garść orzechów, migdałów, suszonych owoców typu śliwki w gorzkiej czekoladzie. Są one zdecydowanie zdrowsze, a dodatkowo po nich dłużej czujemy nasycenie!

6. Czekolada w nosie
Jeśli nie możesz żyć bez czekolady, ale wiesz, że jesz jej za dużo możesz ograniczyć jej spożywanie oszukując nieco swoje zmysły... Do mycia i pielęgnacji ciała używaj żelu, peelingu, balsamu o... bardzo słodkich zapachach np. czekolady, czekolady z migdałami, kokosem lub pomarańczą. Człowiek je bowiem nie tylko ustami i oczami, ale także nosem! Zabiegi pielęgnacyjne w tych nutach zapachowych zwiększą poczucie sytości, a tym samym zmniejszą łakomstwo!

Tekst: Bravo.pl. Fotografia: ©123RF/PICSEL.

Jakie oryginalne triki pozwalające zrzucić zbędne kilogramy wy polecacie?


CZYTAJ TAKŻE:
Jak schudnąć - pytania i odpowiedzi >
Jak zatuszować większą pupę? >
Rozstępy - jak im zapobiegać? >
Ten niedobry cellulit. Jak się go pozbyć? >
Szok! Anoreksja jest dla nich koleżanką, a nie groźną chorobą! >

Co zrobić, by przytyć? >


Komentarze


Kolejne strony: 1 2 3 >  >> 

Liczba komentarzy: 16


Słuchaj radia RMF BRAVO 

Top Lista BRAVO

Ostatnio dodane

Kalendarz

< lipiec 2014 >
   Po Wt Śr Cz Pt So Nd
27 30 1 2 3 4 5 6
28 7 8 9 10 11 12 13
29 14 15 16 17 18 19 20
30 21 22 23 24 25 26 27
31 28 29 30 31 1 2 3
32 4 5 6 7 8 9 10

Tagi


Szukaj

Wyszukiwanie


Blogi - Kategorie